Mmmodelljobb...

Vicka på höfterna, fram med brösten och puta med läpparna. Tänk vad mycket man ska tänka på ;) Om ganska precis en timme så ska jag möta upp alla som ska vara med på modevisningen imorn på snöfestivalen här i Kiruna. Jupp jag ska vara modell. En kul grej för omväxlings skull. Bara jag inte halkar eftersom catwalken är gjort av snö, eller att jag får världens nysattack, snubblar eller pinkar på mig av nerver så ska det här nog gå vägen mina vänner! Måste få säga att jag inte visste vilket spektakel det var, det här med snöfestivalen, när jag anmälde mig, det är ganska så mycket större grej än jag anat, men jag blev ju medtagen iaf :P Har man gett sig in i leken så får man leken tåla helt enkelt. Det kommer nog vara superkul! Kanske är det här starten på en oanad modellkarriär? höhö
Nej men önska mig lycka till, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0