Pirrar

Hej och hå,

Vilken dag det har varit, upp i tid imorse och iväg för skola. Hem en sväng på eftermiddagen för att sedan vända tillbaka till skolan på möte. Vad har jag gett mig in på och vad kommer mitt mod ifrån? Inge vidare långt möte, nästan lite onödigt, men ändå var det bra, aja! Tiden går fort nu, snart är vi där...

Jag har nästan skrivit klart hyllningstalet till semlan nu, och snart ska jag hugga in på svenska redovisningen. Jag ska snacka om Stockholmska dialekten, så det blir nog inget större bekymmer ;) hihi ganska kul faktiskt!

Om en vecka är jag 19 bast, det ni! Klurar på vad det ska hittas på för skoj då, blir det bastu? party? middag? eller alltihop? den som lever får se!

Ha en fantastiskt underbar kväll!
Tycker den här bilden är så mysig, syrran med jonas keps
och han i hennes egengjorda halsband! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0