Sometimes life´s a biTch

Papper ligger utspridda över hela bordet, pennor likaså, godispåsen är uppäten och jag känner mig allmänt missnöjd. Kanske pga att jag försöker bli klok på Genetik-avsnittet jag har prov på imorn, och som jag bara inte orkar förstå. Åh jag ser såå fram emot min kväll idag, B L Ä!

Talet gick fina fisken idag iaf, skönt att ha det avklarat! Nu har jag ju bara 1 prov och 2 redovisningar kvar den här veckan höhö. Låter som att optimisten i mig börjar förvandlas till pessimisten, det får ju inte bara ske! Nejnej nu fäään ska jag ta tag i den här helvetesboken och göra nått bra utav eländet! Imorgon är det ju trots allt min födelsedag och tänk vad skönt när provet är gjort! :)

Nu: pluggA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0