Stockholm sista dagen

Sitter hemma hos pappa och nu har jag precis packat klart väskorna till imorn. Åkte ner med en stor bag och åker upp med två :O haha! Aja vad ska man säga...
Idag har jag haft en mysig förmiddag hemma hos mamma och en fartfylld eftermiddag hemma hos pappa. Jag har vart ute i pulkabacken med syrran och åkt som bara den. Länge sen jag åkte pulka så det var riktigt kul, så härligt väder också!
Nu ska jag måla naglarna och slappa lite, sen blir det upp i tid imorn och iväg till flyget! Så nästa gång vi hörs är jag i Kiiiruna! ;)
ps. Det här lovet har gått fööör fort, känns lite skumt att åka när man vant sig vid att vara hemma, men nu är det ny termin och nya tag, de här ska bli bra! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0