Tjoooollahopp!

Hahah varför i hela friden ska man skriva ett hyllningstal till en semla? Ja alltså till den där bakelsen..Jag tror min retoriklärare gått och blivit lite knäpp?! haha Men de är bara skriva och lyda ;)

Sitter med de talet nu och ska försöka göra klart de så man slipper tänka på det! Så mycket annat att plugga så det är lika bra att bara göra bort dem här små uppgifterna! Dagen i skolan var väl egentligen inget att klaga på. Hade en lektion klockan 15.00- 16.00. Ändå tog jag mig till skolan till lunchen, och sen gjorde jag klart en del av mitt projektarbete innan lektionen började :)

Ikväll blir det filmkväll med Jonas. American Pie på 6-an kan mina kanaler jag har erbjuda ikväll, blir nog bra! Jag ska även försöka få han att hjälpa mig fixa en ny header, det är ju helt galet hur fort jag lessnar, men tycker det är för mörk som den är nu, vi får se hur det går och blir med det!

Nej nu ska jag tänka ut vad som är det mest fantastiska med SEMLAN ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0