Update från Svp

Hej allihopa,

Idag har jag gjort....NADA!

Kan tyckas tråkigt men ack så skönt det kan vara ändå! Ingenting kanske jag inte ska säga att jag inte har gjort, jag har ju trots allt ätit frukost och kollat skidor på tv. Stickat klart en halsduk. Ätit lunch och kollat skidor på tv. Duschat. Ätit middag och kollat skidor på tv...you get it ;) För en liten stund sen kom vi in från en promenad runt lilla pyyn, som jag inte alls har haft koll på, men nu så! Varken skoter eller skridskor har det blivit pga av kylan, menmen!

Imorn tror jag vi åker tillbaka till Kiruna på dagen, då hinner vi med Hockey på eftermiddagen och joina kirunaklacken ;) hihi sen måste det tvättas och stå i hemma, trist...men tro mig NÖDVÄNDIGT!

Nu blir det Robinsson Karibien och myys med Jonas :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0