Heeeeeeeeeeeeej bloggeeeeeeeeen

Nu var det riktigt länge sen som jag tog mig tid att sätta mig ner här och bara skriva. Har inte vetat vad man ska skriva, plus att det har vart superväder så datorn och sitta inne har hamnat långt ner på "vadvilljaggöraidag-listan" ;)

En del har hänt;

  • solat, solat och solat
  • kollat prinsessbröllop
  • firat midsommar i underbara mariefred
  • bekantat mig med kamphundar
  • bakat ganska mycket
  • bott in mig i 3 hem
  • varit på begravning :(
  • vi har fått en extravägg och på så vis ett extrarum här hemma
  • jag och jonas har målat om mitt rum
  • vart på anställningsintervju
  • kirrat ett tillfälligt jobb
  • faktiskt tänkt ut en utbildning jag skulle kunna hoppa på
  • längtat utomlands
  • ätit glass i mängder
  • träffat en del av mina fina venner här i estocolmo
  • blivit bästis med min pojkväns hund , you know I love you mira ;) haha
  • och mycket mycket mer :)
Med andra ord så har jag haft en del för mig och det har varit så skönt att bara få bo in sig i stockholm igen, det tar ett tag att ställa om sig och få iordning alla grejer, men nu känns det som att saker och ting kan ordna upp sig.

Förhoppningsvis kan det bli lite bättring på bloggandet med, men jag vågar inte lova för mycket så här i sommartid :D Men veckor ska det inte gå, nå nå nå!

Imorgon fyller min lilla flicka även kallad lillasyster 5 hela år. Kan inte förstå vart min plutt tog vägen???! ;O Hon är allt bra söt iaf, speciellt när jag frågar henne vad hon tycker om min nya klänning (köpt idag), och hon svarar:....hmmm...den var ganska ful ellis!.....(sweeet! ;) ) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0