50 frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? abbonemang
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? om jag har ;)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? för många för att rabbla upp här :P Jonas familj och massa i skolan :)
4. Hur lång är du? cirkus 160 cm 
5. Vilken är den senaste filmen du sett? The heartbreak kid
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen? "Hallå, tror du jag minns det? Sälj dem ihop om de går"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? separerade
9. När såg du senast din mamma? 17e maj tror jag det var!
10. Icke godkänt i något ämne? tror inte?!
11. Mvg i något? ja och i något mer
12. När vaknade du idag? 08.30
13. Vilken är din favoritplats? Gotland!! men varstans om jag får vara med människor som gör mig glad! 
14. Vilken plats föredrar du minst? Hmm...Tunnelbanan på T-centralen haha, eller nått?!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? När jag är 29 jobbar jag nog på ett jobb där jag trivs och har fått en lite sparv eller planerar att skaffa en ;) Längtar tills jag blir morsa! :D
16. Hur stor är din säng? 120 cm på bredden
17. Vad sover du i? olika men i så lite som möjligt..
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 : )
19. Var har du bott/bor? kiruna och i stockholm på två ställen
20. Tycker du om kinamat? OM jag gör
21. Tycker du om kaffe? Bara latte
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice eller O´boy
23. Kan du spela poker? Nja
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Japps
25. Vill du ha barn? Självklart ska jag ha det! Två stycken och minst en flicka ;) (namnet klart haha)
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet såklart
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor!!
30. Äger du dyrbara smycken? Några stycken. 
31. Kan du rulla med tungan? haha nää
32. Vem är den roligaste människan du känner? åh den var inte lätt
33. Vad har du för ringsignal? All the right moves- OneRepublic
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jaarå.. fast inte som jag använder HÖHÖ
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en filt
36. Kan du byta olja på bilen? hahah nä de skulle jag inte vilja påstå!
37. Vilken var den senaste boken du läste? Allt för min syster
38. Dansar du i bilen? Så fort det kommer en bra låt och man är på humör så ;)
39. När var du i kyrkan senast? kommer inte ihåg :P
40. Hur många hål har du i öronen? 3
41. Har du någon piercing? icke
42. Har du någon tatuering? nej nej nej, men kanske skaffar så småningom...kanske?!
44. Röka eller snusa? Inget av det!
45. Har du pojkvän/flickvän? Pöjkvän
46. Vad är ditt mobil nummer? Skrivs inte ut här!
47. Vad ska du göra ikväll? Ska sova tidigt och min skönhetssömn, så man blir pigg och fräsch tills imorn ;)
48. Har du några syskon? Två småsystrar, söta som socker!
49. Vad gör du nu? skriver här, kollar på en dålig film på 6:an
50. Vad har du gjort idag? vart i skolan, vart på stan, ätit pizza, fikat i mängder, tränat vals, och mycket mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0