imorn går flyttlasset

Hej, har varit sämst uppdatering det vet jag. Men med tanke på att jag tog studenten i fredags (bästa dagen i mitt liv) och har haft fullt upp med det, plus flytten och packa ihop alla grejer, så är det ganska förståeligt att det inte funnits varken tid eller lust att sätta sig framför datorn. Men nu så ;)
Imorgon åker jag hem till Stockholm, ett läsår gick grymt fort. Mer om allt som snurrar i mitt huvud kommer upp här när jag kommer hem :) Idag ska jag iväg och fika med ett gäng sköna bönor och ikväll blir det troligtvis bio med bönorna med, jag tänker trotsa allas åsikter om att Sex and the city 2 ska vara usel, och istället gå se!!
Nu ska jag lägga ner det absolut sista i väskan så det bara är att städa och åka iväg imorgon! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0