Ingen mer skola

Jag kan inte fatta att jag aldrig mer kommer ha en endaste lektion till på gymnasiet!!! 11 Juni springer vi ut men tiden fram till dess kan vi bara chilla runt ;) Balen är imorgon och det känns som jag är den enda människan här som inte är nervös. Inte ett dugg faktiskt! Det enda som skulle kunna hända är att man snubblar till på röda mattan, men hallå, de skulle ju bara vara kul :P hehe tror jag nu iaf! Det som nu ska göras är att måla klassrummet på nått skoj sätt, fixa med allt till flaket osv! Betygen sattes för en timme sen :O Tänk vad underbart!
Var på stan en sväng efter skolan, fixade synålar och en blomma till håret, nu har jag vart hemma en sväng och ska snart vidare till Jonas morbror. Ha en lovely day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0