r som i rörigt

Hade planerat en världsmysig dag i Hagaparken idag med min lillsyrra, men vädret var uselt när vi vaknade så vi har blivit hemma istället. Målat naglarna, lekt kurragömma, nyss tagit ut kladdkakan ur ugnen. Vi ska äta mat om en sväng och sen blir det att fortsätta organisera alla grejer jag har kommit hem med. Måste sprida ut dem till både mamma och pappa, annars kommer de aldrig få plats haha.
Låter som att det kan bli Bio ikväll, jag vill se Killers som har haft premiär i veckan! Sen blir det att sova med J. Vi som gått från "sambo" till "särbo" nu haha. Det är väl vanligare att göra tvärtom, så det känns lite mysko, men inte så mycket att göra. Jag hoppas att det kommer lösa sig med jobb snart, och sen är jag redo att flytta! haha Men allt ger sig antar jag.
Nu ska jag gå till syrran igen :) hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0