Rensa putsa städa fixa

Alltså det är inte förrän man är mitt i flytt som man fattar hur mycket saker man har och har samlat ihop på kort tid. Väntar på att Mia ska komma och hämta sängen, det blev jättetomt här när jag tog bort den från sin plats. Men det är så skönt att bli av med det som måste bort, svårt att få hem allting på tåg och flyg. Blir inget billass  till stockholm som det blev när jag flyttade upp. Snart ska jag plocka ihop smått som man inte tänker på som smycken, pennor, sladdar, små ljusstakar osv osv.

Jag och Jooonas tog oss ut en sväng för en stund sen, han fixade en ny slips till studenten :) Ikväll ska vi göra fläskfilé med potatis, sås och sallad. Jag längtar sååå till middagen redan haha. Nu ska jag go back to work ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0