the last week

Nu är jag inne på den sista skolveckan i Kiruna och på gymnasiet. Helt sick och knasigt. Det går inte riktigt in även om jag skrollar igenom tonvis med bilder på facebook på alla gamla vänner som tog studenten förra veckan! Är det verkligen jag som står och skriker och är lycklig på fredag?! Det ska bli så underbart! Den här veckan är det ingenting som är bestämt förutom det som vi i klassen och andra hittar på. Imorgon ska jag packa och fortsätta plocka här i rummet. Tror Jonas ska köpa en slips, så där hänger jag på. På onsdag ska jag först till frissan, sen så ska klassen samlas och spela brännboll, kubb och andra trevligheter ute någonstans. På torsdag kommer la familia och så ska vi fixa lastbilen och så. Och sen på FREDAG så blir det fest heeela dagen! :D :D :D Väldens skönaste och roligaste vecka m a o. 

Idag har jag vart och fyllt på mina naglar, åkte förbi skolan en sväng och fixade lite i klassrummet som håller på att målas om, sen vart det en sväng på stan. Vid halv sjutiden idag skulle jag ta mig en kort powernap med huvudet på Jonas, men det slutade med att jag sov i en och en halv timme medan han kollade på film. En hel film nästan haha. Det var mysigt helt enkelt :)

Nu ska jag gå och hämta något att äta, så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0