today its wednesday

Hallå hallå, det är skillnad på att sova 2 personer i en 120 säng och i en 90 säng. Det har me and Jonas fått smaka på i natt. Vi har puttats och stretats emot varandra för att slippa ramla ur sängen eller bli helt mosad mot väggen haha. Jag antar att man vänjer sig och de är tack och lov inte så många dagar som de kommer behöva vara såhär ;) Det har i allafall resulterat att man vaknat ett antal gånger och är kanske är lite tröttare idag :P
Har vart hos frisören på morgonen nu fixar jag lite här hemma, som all tid går åt till typ. Men vid två ska jag vara vi skolan så ska vi hitta på något skoj med klassen. Bara 2 dagar kvar nu!!!!! :O :D Imorgon kommer familjen upp och det ska bli så mysigt! :) Undrar vad de har hittat på för plakat, pappa skrattade och sa att jag skulle bli arg när jag såg de haha. Men de tror jag då inte, har en bild i huvudet men har ingen aning om det är den! :P
Vi höres later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0