Waiting

Plockar som en tok och försöker få bort saker. Men det är tusan inte lätt alltså. Jag kastar gamla kläder och rensar gamla papper. Tillslut vill man komma till botten, till slutet, finish, men nej det tar aldrig slut. Ska fortsätta med detta idag för jag kom på att det här är sista kvällen som det går innan mamma och pappa kommer imorn och sen är man upptagen varje kväll framöver. Åh. Några från klassen ska ses senare så kanske möter upp dem på stan ikäll eller så! Imorn ska vi fixa allt med lastbilen, så kuuul! Först ska familjen och jag äta middag ute. Tänk att mitt år här är slut redan, vart tog det vägen? Att åka iväg ett år går verkligen fortare än vad man tror! Sentimentalt jovisst.

Väntar på att Jonas ska komma hem så vi kan äta middag, han är och fixar med sin klass nu nämligen! Det också. Nu ska vi från att ha vart sambo i ett år och fått sköta vårt eget liv med allt vad det innebär, flytta till varsitt hem...det är också konstigt?! (känns) konstigt. Men vi hoppas på jobb och eget boende så fort som möjligt. Typ. Jaa jag är spänd på vad som kommer hända nu, tycker det känns jättehäftigt att jag kan göra precis det som jag vill! Många säger att det är läskigt och att det är så svårt att veta vad som ska hända, men det är precis det som jag gillar. Vad som helst kan jag göra, världen står framför mina fötter, den enda som kan bestämma är jag själv, och ingen kan säga vad som är rätt eller fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0