Back to normal

Hej,
Äntligen har jag gjort den här förbaskade tisdagen! Skoldagen är över, alla arbeten är inlämnade, jag har gjort en argumentation för dödsstraff obs jag är emot och jag har skrivit ett engelska prov jag inte hunnit plugga till, så ni kan ju tänka er hur de gick, men iaf! Resten av sakerna gick bättre iaf :)
Efter skolan drog jag och ett par stycken på Safari, sen blev de en vända på stan med Kajsa, och sen vidare för att äta middag med Jonas!
Nu är jag hemma och jag har fortfarande inte köpt den där skinnjackan jag så gärna ville ha??!! Jag har gått och blivit ekonomisk ;) byebye ogenomtänkta impulsköp! haha
Nu ska jag måla min naglar i någon alldelles för underbar färg, sen blir det att kolla tv och bara njuuuuuuuta av att jag faktiskt inte behöver göra ett skit idag! Åh vad det känns bra!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0