Buhu!

Okej såhär ligger de till,
som ni ser så är bloggen helt fucked up ursäkta uttrycket men är inte så glad just nu. Under eftermiddagen har jag fixat med bloggen lite smått och den blev superfin, sen ändrade jag en lite sak i kodmallen som jag trodde skulle göra bloggen perfekt!! Men tji fick jag och allt blev upp-och-ner-vänt! :( :( :(
Fick inget att funka, så nu ska jag försöka göra om bloggen så gott de går från grunden! Kanonkul, ELLER INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Just nu är jag så LESS LESS LESS!
Därför ska jag börja med att göra en kladdkaka tills melodifestivalen börjar, men då vet ni, bloggen ska inte se ut som den gör nu! Ska fixas snarast!!!
Ha en trevlig lördagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0