COLOR

Hej,
Nyss ätit upp köttfärspajen jag gjorde med min syrra för en stund sen. Den satt fint i min lilla magge ;) Snart kommer Hilda förbi och ska färga mitt hår igen, Spännande med stort S, med tanke på att det gått som det har gått med mina tidigare hårfärgningar, men nu tror jag jag har funnit min favorit ändå! Så det här ska nog gå bra.
Jag träffade Frida tidigare idag, ÅH VAD KUL DET VAR! En sann barndomsvän som det inte spelar någon roll hur länge det tar mellan gångerna man ses, för man har det alltid lika bra iallafall! Puss min vän! Allt som hänt snappar vi upp dem första minuterarna sen är allt som vanligt igen! Som det ska vara! Vi fikade i Stinsen och sen kollade vi lite på kläder.
Jag är ekonomisk!!! Jag har inte köpt något förutom en t-shirt och skinnjackan sen jag kom ner, så glad att mitt gamla shoppingberoende börjar ge med sig. Suktad blir man men jag försöker hålla hårt om plånboken! haha
Nu ska jag fixa lite här innan bruuuuden kommer hit, men höres! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0