Gör mig frisk!

jag orkar inte mer, vill inte vara kvar
jag längtar efter er min kära mor och far
och maten smakar skit, jag känner mig så klen

(jag hunsas hit och dit, jag trivs inte i armén)
FÖR JAG VILL ÅKA HEM!


Markoolios gamla låt passar nästan perfekt in på mig idag. Usch vad dåligt jag mår! Jag kokar trots Ipren och orkar inte göra annat än att ligga i sängen. Bästaste Jonas gör vad han kan för att jag ska bli bättre, just nu är han iväg och handlar lite allt möjligt som kan få mig att bli bättre igen! Tur för mig att jag har en superfin pojkvän som finns här när jag behöver som mest! Dock kan vi inte röra varandra, för minsta stöt mot mig värker som tusan. Blir ni också ömma i hela kroppen när ni är sjuka?





<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0