I rätt riktning

Igår:
Vaknade i sängen
Åt frukost i sängen
Ipren, tog jag medan jag låg i sängen
Vilade i sängen
Pratade med mormor sittandes i sängen
Hälsade på Jonas när han kom över, från sängen
Ipren, tog jag medan jag låg i sängen
Sov i sängen
Åt piggelin i sängen
Vilade i sängen
Åt lite middag...
Gick tillbaka till sängen
Kollade lite tv från sängen
SOMNADE FÖR NATTEN

Idag:
Vaknade i sängen
Åt frukost (i sängen)
Men jag känner mig bättre
Febern har gått ner lite
Är fortfarande trött
Inte världens matlust
Vill ut på en promenad
Ska läsa en bok
Kollar på tv
Känner att jag håller på att komma tillbaka
Är less på att vara hemma
ABSOLUT PÅ BÄTTRINGSVÄGEN!

Skänt att det går åt rätt håll åtminstone, men kanske inte ska ropa hej förrän jag är över bäcken ;) Men ändå!



Längtar efter att göra saker ute, åka skidor, skoter, skridskor, sånt som jag kan så bra ;) sånt som är härligt och kul!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, den är perfekt :D

2010-03-18 @ 11:56:00
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0