Jalla Jalla Farsan!

Min boyfriend sa nått om att de skulle vara en bra film på tv idag, närmare bestämt The bourne identity, men kände mer för att kolla på en gammal goding så jag övertalade mannen min att kolla på Jalla Jalla med mig istället! :D är helt säker på att mitt alternativ är det bästa ;) haha men den är ju skön och han gick ju med på det visade absolut inte min läskigaste min för att visa att han inte hade något alternativ, nejnej! nu är de iallafall dags för filmmys!

Ha en nedra mysig kväll ni med!



Btw. så måste jag passa på att se Farsan när jag kommer till Sthlm nästa vecka!! Någon som inte har sett den som vill hänka, ropa hej i så fall eller skriv en liten söt kommentar till moi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0