Jo lördag igen då...

Hej!

Vilken vecka det har varit! Jag har hunnit med det ena och det tredje, nöjd är jag förutom att jag kanske hade lite föör speckat schema så jag var helt slut igår och inte orkade följa med alla tjejer ut! Det får bli när jag kommer ner nästa gång! :)

Idag har jag äntligen hittat en balklänning efter mycket letande hela veckan! Hittade den inne på Bröllopsbutiken! Det var jag och massa tjejer som skulle gifta sig som var där och provade klänningar haha, kul vare vill jag lova! :D På eftermiddagen möttes hela släkten upp och vi gick på musikal, kul att hinna träffa dem med när jag är nere! "Singing in the rain" såg vi, det var bra, helt sjukt vad duktiga alla är som är med. Kvällen ikväll har avslutats med melodifestivalen och en av mina två favoriter vann! Men Salem al Fakir var allt bra han med!

Nu ska jag ta och sova, sen är det upp imorn och iväg till flyget som gäller! Hörs vi inte innan dess så hörs vi från Kiruna!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0