Jobbjakt...

Godmorgon,

påsklovet är här nu, måste bara förbi skolan en stund idag och lyssna på lite företag som man kan söka sommarjobb på. Skolan har anordnat den så kallade Jobbjakten. Få se om det är något vettigt?!

De senaste dagarna har vart helt steeeööörrrdddaa! Alla lärare är lika dumma som vanligt och sätter alla prov precis innan loven, så stackars jag och alla andra blir helt utmattade. Nåja prov efter prov är gjorda nu iaf, så tiden de senaste dagarna har gått åt till alla olika böcker...därav min frånvaro!! Men nu så :)

Idag ska en stor väska packas, blir att åka iväg till Jonas stuga i Kääntöjärvi??!! stavningsproblem :P under påsklovet, där ska de slappas, ätas, fikas, köras skoter, göras snöänglar, mm mm mm (tyvärr en del plugg me, galet) Kommer nog bli super! Dock hade jag gärna haft min mamma och syster här i några dagar, men de kan inte alltid bli som man tänkt sig!

Imorn drar vi i vilket fall! :D

Nu ska jag äta frukost, sen måste jag göra något åt mitt skitiga hår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0