Kvinnodagen

Idag är det Internationella kvinnodagen, så idag ska Jonas behandla mig som en prinsessa! Jag ska få allt jag pekar på och han ska bära min väska när vi är i shoppingvevan! Nej skämt åt sidan, men njut av att ni är tjejer/kvinnor lite extra idag! <för jävlar vad vi tjejer är bra! Right?!!
Så vill jag bara säga att den starkaste och bästa kvinnan i världen för mig är min mamma. Henne inspireras jag av varje dag på olika sett och det är hon som peppar mig till att leva ett spännande och äventyrligt liv. För henne finns det inga gränser för mig, allt går om jag vill, och allt som jag är sugen på är värt att prova. Hon får mig att bli självständig samtidigt som jag får otroligt mycket kärlek av henne, bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0