Långsamma hål

Hej alla filurer,

Försöker fördriva tiden här i skolan, haft hål från tolv och har det till klockan tre. Sen är det retorik och då ska vi förbereda sluttalen som jag förstod. Kuljul! Nu sitter jag och läser psykologi, ganska intressant om jag får säga det själv, eller så försöker jag bara vara positiv mitt i denna röra jag befinner mig i nu.

Svenskaförhör imorn
Filosofiprov på måndag v.13
Natur B prov på tisdag v.13
Skriva recension om bioken vi läser på svenskan på tisdag eller ons v.13
Läsa ut boken först och främst till v.13
Lämna in en psykologi-uppgift på ons v.13
Som grädden på moset fick jag även en läxa i psykologin till fredag att fundera på



ÅH VAD JAG ÄLSKAR LIVET JUST NU! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0