Ordning

Ordning och reda, de är så jag vill ha det! Nu är bloggen i sin ordning, det roliga är att det alltid finns något man kan pilla med för att göra det snyggare, bättre och precis så som man vill ha det! Jag börjar bli en hejare på att ändra i alla kodmallar nu! Och kanske ska man säga att det var "tack vare" att jag fick göra om bloggen från början igår.

Nog om det! Nu ska jag in i duschen, gud så härligt de ska bli! Har hört många som tycker det är jobbigt att duscha? fattar inte.... JAG kan stå där länge!! ;) Men måste iallafall göra mig klar för snart kommer min söta mormor över och fikar! Ska bli kul att träffa henne igen, får se om vi hittar på något efter!?

Solen lyser så fint så kanske blir det en promenad? You neva know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0