Salem Al Fakir

Vad gör man när man är hemma och sjuk, jo bloggar! Idag händer de som aldrig förr, men de är ju bara kul! :)
Måste skriva om Sveriges nya favorit Salem Al Fakir. Nog för att jag gillat honom innan han ställde upp i melodifestivalen, men nu känns det som att ALLA fått upp ögonen för honom. Han är grym. Höll på han eller Anna, men hade tyckt att de vart lite extra kul om han vann ändå, han skriver ju alla sina texter och gör all sin musik alldeles själv. Kan inte sluta lyssna på hans låt!
Var på Öland förra året och då såg jag bland annat honom uppträda där. Då tänkte jag på hur han rör sig på scenen, skön, speciell och originell stil, eller vad säger ni? Jag gillare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0