Städtime

Hej och åH,

håller på och rensar ut och städar för fulla muggar, åh vad fin min garderob ska vara när jag är klar. Så skönt att rensa bort sånt man aldrig använder som bara tar en massa plats, snart finns det istället plats för nytt ;) Har redan hunnit med att dammsuga och plocka här hemma, så jag känner att jag är riktigt duktig idag! Eller kanske gör jag nått som bara är fullkomligt nödvändigt, jag vet inte?!
Tänkte laga mig någon god middag när jag är klar med nödvändigheterna iallafall.
Städas kan ju inte göras utan musik, är är några godingar som spelas medans jag filurar här hemma!









Lugna och sköna! Hoppas ni får en mysig och ööööösig kväll alla ni som ska ut ikväll i Sthlm! Tänk om jag kunnat hänga me! :( Men de kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0