Synd om mig

Ligger i sängen (ja, jag åt frukost i sängen) och tittar mig i min lilla spegel...inge kul. Den som stirrar tillbaka på mig är en blek liten varelse som har mörka ringar under ögonen, håret ser ut som hej kom och hjälp mig och faktiskt så tycker jag nog att jag ser mer död än levande ut. Kul!


Jag höll tummarna igår för att slippa bli sjuk, men eftermiddagen spenderades till sist i sängen, med många filtar över mig. Jag sov sov och sov. Hade ont i kroppen och var seg i knoppen. Febern gick upp och ner som en bergochdalbana eftersom jag knaprade Ipren.

Idag kan jag inte säga att jag heller är pigg direkt, vaknade tiiidigt imorse, typ 04.30 och fick proppa mer Ipren, så just nu värker tabletten fortfarande, så lite kraft har jag iallafall! Tänker mig att jag kommer spendera dagen i sängen, med en bok och en kopp te bredvid. Jag HOPPAS att jag kommer känna mig bättre under dagen så jag kan baka kakan som jag skulle gjort igår.

!Behöver bli frisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0