Taggad!

Appropå att ett gäng tjejer ska ut i Stockholm ska ut ikväll och jag inte kan följa och bara för den sakens skull är taggad på utgång (en onsdag) och tycker lite allmänt synd om mig själv saaaaaamt är lite smått avis på dem, så kom jag genast in på de ämnet jag ska prata om på mitt sluttal, just det AVUNDSJUKA...

Tror att man kan få till ett riktigt bra tal... och oj vad mycket man kan prata om!! Jag kände efter att ha lyssnat på några som höll tal på retoriken idag att jag blev grymt sugen på att skriva ihop mitt slutal till vecka 17 ;) :P haha! Bara sju veckor kvar, menmen :P Hoppas att det kan vara ett ämne som folk blir lite nyfikna på så dem kommer och lyssnar i Folkets hus! Men vilken nervpers de kommer bli, men skoj! Vill inte ha något annat är M V G  i retorik!

S Å D E T S Å!!

 


Nåja nu ska jag back to städandet! Tummarna och tårna upp för det!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0