Thank god its friday

Hej allihopa!

Jag och Jonas är proppmätta nu, vi gjorde hemmagjord pizza ikväll, såå gott var det så vi åt som om vi aldrig sett mat förrut ;) haha Nu har jag förberett en efterrätt "Äpple med havretosca" Gjorde de på hemkunskapen på högstadiet och så har jag fortsatt efter de, de äter man med vaniljglass! Kanske kan bjuda på en bild sen när vi ska hugga första tuggan :P

Nu blir de hemmamys framför tvn som gäller, så vi orkar upp imorn till flyget. Om jag inte minns fel så gick flyget 07.15 imorn. Av någon konstig anledning så har jag knappt någon kolla alls när de gället flyget, jag har lämnat allt ansvar till mannen!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0