De blev en paus mitt i arbetet ;)

1 SAK SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• döda någon

2 SAKER SOM SKRÄMMER DIG:
• ensamhet i mörker
• att jag skulle stöta på en björn i skogen!

3 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT  
• hoppat fällskärm (skulle vilja)
• snusat (no way josey)
• kysst en groda

4 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• skitsnack, lögner, rykten
• folk som gör sig lustiga/gör sig till över andra
• orättvisor i världen
• att se, eller vistas i närheten av en orm

5 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• solen
• jonas!
• skratta
• min familj!
• kladdkaka

6 SAKER SOM IRRITERAR DIG, 
SOM EGENTLIGEN INTE ÄR NÅ ATT BRY SIG OM:
• när någon sätter sig brevid mig på bussen, tåget, faaast det finns andra platser till hands…
• folk som smaskar eller beter sig konstigt när dom äter
• skitiga matbord (Jag vet att jag är larvig när det gäller att äta, men man får ju ingen aptit!!)
• att ha solen i ögonen när jag inte vill
• när jag inte når saker jag vill ha :/ haha
• envis hicka som inte vill ge med sig!

7 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• mysa/härja med mina vänner och Jonas
• resa iväg och upptäcka nya platser
• shoppa
• baka
• sätta musik på högsta volym när man är ensam hemma, och ööööösa framför spegeln ;) haha
• fika
• sitta i solen och äta vårens första mjukglass


8 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• årets första studentskiva på fredag! :D
• studenten
• påsken och skoterturer
• att träffa min familj efter många många veckor nu!
• då jag tar första klivet in på mitt jobb som jag ska skaffa mig!
• då jag flyttar till en egen lägenhet
• att träffa alla gamla godingar i Sthlm nästa vecka :)
• Thailand i November!!!!!

 

9 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• är en envis nagelpillare
• oavsett hur mycket jag fixar mitt hår är jag typ aldrig ”helt nöjd”
• jag är starkare än vad jag ser ut!
• jag älskar choklad
• jag hatar violer (godiset)
• gör allt för att inte hamna i ett inrutat liv, älskar nya upplevelser och syner!
• jag är bäst när de gäller
• tidsoptimist
• typ bäst på pingis

10 PERSONER SOM GJORT ETT SPECIELLT AVTRYCK I DITT LIV/STÅR DIG NÄRMAST:
• min farfar var den bästa!
• min mormor
• mamma
• Terrah, du är speciell! Pöss pårej din sköna böna!
• Oskar min gamla kanin (han var en fin han ;) fast han inte var människa!)
• pappa
• Hilda, finfina du! kuligt vi har haft och ska fortsätta ha!! :D
• Anette min gamla gympafröken
• Helin, en barndomsvän!
• Jonas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0