Freedag, Tacos, Tant?

JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ TACOS! HELT GALET, OCH VET NI VAD DET BÄSTA ÄR?????? ATT VI SKA ÄTA DET IKVÄLL :D

Snart ska jag steka köttfärs, åh det var så längesen jag åt det, tröttnade nästan, men nu känner jag att jag blivit riktigt sugen på det igen!

Jag och Jonas tog en fika på Safari idag på dagen, supermysigt vare! Och gott förstås, som allt är som finns där. För en stund sen kom vi hem efter att ha "storhandlat" lite. Vet ni vad jag kom hem med??? Läsglasögon! Haha är jag tant nu? Nej skoja bara, är faktiskt riktigt het i dom ;) Jonas tycker dem sitter bra med! och tjatar att jag ska ha på mig dom (typ hela tiden) bara de att det är läsglasögon dåra, så jag ser helt suddigt när jag förflyttar mig här hemma, vilket skulle kunna resultera i en liten olycka i framtiden om jag fortsätter som han vill haha. Nej de går ju inte! :P

Ikväll ska jag kolla Let´s Dance finalen. Måste erkänna att jag själv blir sugen på att lära mig alla danser när de håller på. Ser så kul ut! Jag håller på Claudia och Tobias, ifall ni undrar liksom... ;P

Business-elli om 10 år ;)

Kanske inte bästa bilden, men whatever! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0