Viiiiiirrrriiiiggg!

Ibland funderar jag över mig själv, nu var egentligen meningen att jag först skulle göra en ekonomi-läxa och sen ta tag i packning, disk och fix osv. Men jag hann inte komma igång med plugget innan jag fastnade på FB, sen vidare för att kolla på balklänning+studentklänning+skor till båda tillfällena! Sen fick jag ett ryck och fick för mig att byta lakan så jag gick till tvättstugan, direkt efter fixade jag disken, drog fram en väska att packa allt till stockholm i, provade samtidigt jackor, vad ska man ha på sig i stockholm nu? varmt? kallt? hjälp mig!!! Sen eller nu vart jag tvungen att sätta mig igen, jag gör mig själv helt förrvirrad :P Varför kan jag aldrig ta tag i en sak i taget, nej allt på samma gång, tack och lov brukar de bli bra tillslut iaf, men nu är allt lite huller om buller här hemma, och inte har jag gjort läxan!! ;) haha

Åh jag vill bara packa och åka till Sthlm nu nu nu! Hatar att vänta sista dygnet innan jag ska någonstans, jag vill ju bara ivääääg, dåligt tålamod? Jo, ingen nyhet direkt :P

Nej nu ska jag fortsätta där jag slutade, alltså packa ner nödvändigheter i väskan!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0