you dream of the end, to start all over again

Alltså jag håller på och bli fullständigt fruktansvärt irriterad nu, så jag kände att jag behövde skriva lite här för att komma ifrån mina måsten. Just nu;
  • hatar jag skolan
  • hatar jag uppgifter man inte förstår sig på
  • hatar jag att mjölken är slut, så jag inte kan få dricka oboy
  • hatar jag att jag har insett att jag inte kommer iväg till stan och min skinnjacka pga envist skolarbete
  • hatar jag att jag hatar så mycket som jag hatar just nu!
Snälla ta mig härifrååån! Imorn ska jag skratta mig lycklig när jag kan släppa det här meningslösa och obegripliga skitarbetet bakom mig. HA HA HA!
Skulle kunna vara jag imorn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0