100513

Fullspäckad dag. Minst sagt. SÅ kul!


Jag gjorde mig iordning för stan imorse och var påväg, när min syrra sa att hon också skulle följa med. Inga problem tänkte jag så vi stack iväg till stan tillsammans, så himla kul nu när hon blivit så stor! Vi träffade jonas en sväng, så nu är slipsen fixad till balen, och den matchar ihop med min klänning! Fan vad snygga vi kommer vara! Mycket bilder ska tas! Sen har jag fixad studentklänning och lite till!


På kvällen åkte vi vidare till min fina kusse Emilie och åt middag. Bulgursallad med kyckling, jättegott vare. Så fick jag prova skor hos henne med och hittade ett par till balen, Tack fina du! Så nu känns det som allt börjar falla på plats. Men en (förhoppningsvis) sista sväng iväg blir det imorgon. Sen vidare till pappa och övningsköra! :O Nervpers jotack!



Ps. Kom på att jag har glömt min kamera i Kiruna när jag såg kameraladdaren, skit! Men ska försöka få lite bilder med en annan kamera! :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0