4 maj

Mellanmålet har jag tryckt i mig och nu känner jag mig redo att ta tag i filosofin tills imorn. Här ska det nötas filosofer utav bara helskotta nu haha. Fy fan va trist, men uppenbarligen viktigt att veta??!

Idag gick skolan plättlätt, fast det berodde ju då på min försovning imorse. Jag började första lektionen klockan 10.45 då och höll mitt svenskatal. Måste säga att det gick bra. Jag höll tidsramen, det var det viktigaste ;P Efter det har jag bara suttit och svarat på lite frågor om sex! på naturkunskapen! Första gången Uffe (lärare) blev generad över vilka frågor han hade skrivit ihop. Hahah Sen gick jag hem vid två!

Men nu ska jag ta tag i Descartes, Hume, Parmenides och många många fler! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0