Borta bra men hemma bäst

Mormors frallor, kokt ägg med kaviar och ett stort glas oboy! Sitter hemma i köket och har nyss ätit frukost! :) Så mysigt att vara hemma igen. Solen skiner och jag förbereder mig för en dag i stan? eller något. Idag ska det köpas en studentklänning och lite till hade jag tänkt. Jag ska möta upp Jonas en sväng med så vi kan kirra en slips till honom! DEN MÅSTE MATCHA MIN KLÄNNING JUE!

Igår så åkte jag direkt från Arlanda hem till mormor. Fikade och pratade med henne och hennes kompis hah. Super trevligt vare och galet goda bullar! ;) Sen blev jag hemskjutsad och träffade mamma och syrran! :D På kvällen åt vi super god lax med bulgur och sallad! Sen färgade vi om mitt hår igen! Kan fortfarande inte förstå hur jag inte ser blek ut i mitt verkligen mörkbruna hår?! Nu måste det bara toppas lite, så blir de perfekt! Sen satt jag och mamma och pratade långt in på kvällen! SÅ det var en fullspäckad dag!

Nu ska jag gå och duscha! Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0