Drömmar ställer till det!

Hela tiden har jag vetat att det där förbaskade MaC provet skulle komma tillbaka idag. Jag visste det. Jag har till och med drömt om att jag fick tillbaka det inatt! Skrämmande. Minst sagt. I drömmen fick alla bästa betyg medans jag fick nöja mig med ynka 1 poäng= ett stort jäkla misslyckande och IGIGIG! Haha Vad drömmar kan vara grymma, dock ska jag väl inte påstå att mitt resultat var tjusande, men jag slog 1 poäng iaf! Nu gäller det att jobba hårt inför nationella!

Nu har jag pratat igenom mitt svenska tal till nationella i svB, som jag ska hålla imorgon, om att jag faktiskt är ett glatt skilsmässobarn!

Nu blir det att plugga filosofi, prov på onsdag. Nej jag skojar inte, mycket är det och för lärarna finns det inget stopp för hur mycket dem kan ge ut. Men en månad lite drygt kvar till STUUDEEEEEEENNTEEEEEEEENN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0