Dyslexi

Alltså är inte det här konstigt, men nu när jag skriver om dyslexi på psykologi-arbetet så tänker jag hela tiden på hur jag skriver på datorn, och jag skriver fel utav bara helskotta nu. Är det för att jag är så himla koncentrerad eller vad är det här?! Blir skadad av mitt arbete!
Nej men usch vilket hemskt handikapp, om det finns några dyslektiker här, så all respekt till er. Fasen vad jobbigt! Jag är klar med en del av arbetet snart i allafall, och får fortsätta imorgon. Då ska jag skriva en dagbok om problemet. Tror att jag ska skriva som att jag är en lärare som följer ett barn i sin klass som har dyslexi. Svårt att skriva som om man själv hade det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0