En bra start på dagen, nooot!

Godmorgon jävla morgon ;)

solen skiner. jag har nästan inga lektioner idag. det ska bli god mat tror jag i skolan. alla förutsättningar för att den här dagen skulle bli bra. MEN. Ställde om klockan imorse när den ringde vilket gjorde att jag försov mig. Var trött och allt annat är villig att gå till skolan. Hittade inga kläder. När jag skulle ta på mig jeansen var de nytvättade, så jag riktigt fick drrrraaa dem upp och hålla andan för länge för att överhuvudtaget få igen dem. Inte nog med det så har jag världens träningsvärk från helgens äventyr på skoter osv. Frös som en gnu, när jag cyklade till skolan för att jag glömde vantarna hemma. Fan. Jag kom en kvart sent.

Nu har jag fått i mig en macka och en dricka. Frukosten som jag inte hann med imorse. Nu ska jag ta mig i kragen som jag inte har och snart gå till naturen. Idag ska bli en bra dag. Från och med nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0