excuses

Sitter och klurar på hur jag ska sy upp min studentklänning, tycker den är för lång som den är nu! Har fått i mig ett sent och välbehövligt mellanmål precis med, det blir inte middag förrän senare ikväll :)

Vart en skön dag i skolan, med bara två lektioner. Tiden där annars spenderade jag med matteboken. Ska ta fram den nu igen. Det ska bli så kul med provet på tisdag, verkligen! Nåja, var sugen på att dra ut och springa förrut, men när vädret inte är bra så känns det inge kul. Kanske imorgon? (Som det brukar låta)

Nej mitt tränande det här året har verkligen gått åt pipan, (jag hade noga planerat om det  innan jag flyttade upp till Kiruna) men det är aldrig försent att börja, ellerhur? och det DET GÖR JAG imorgon. Bildbevis kommer till bloggen imorgon kväll ;) (om det inte är ösregn då vill säga, haha) Alla dessa undanflykter, hmm...

Nu ska jag göra det jag borde, alltså nöta nöta NÖTA maaaaatematik! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0