Gött med helg

Det är ju det här med att bo i rum. Jag har bott nio månader i ett studentrum med gemensamt kök. Det har fungerat över förväntan, gått helt okej faktiskt. Men det är ett problem, och det är att det inte finns varken någon balkong eller gräsmatta. Man blir som inlåst. Jag har inte brytt mig så mycket om det under hösten och vintern då det ändå vart kallt, och ganska mysigt att bara få sitta inne och ha de mysigt under en filt, men nu när sommaren snart är här och det är soligt vårväder så vill man ju bara vara ute! Därför har vi bestämt för att även den här helgen åka ifrån Kiruna, till Jonas stuga. Där finns det gott om ytor att röra sig på och man är ute på ett helt annat sätt. Så blir där tills på söndag. Min vän matteboken får också följa med, och datorn såklart. MEn nu ska jag packa iordning lite här och där, men vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0