had to be done

Engelska nationella. Inge kul. Alls.
Nu är jag hemma från skolan och fixar för fullt, tvätt, disk, städ och packning. Jag ska ut i vildmarken ;) jag ska ta vägen till ingenstans...jag ska bara vara! Haha gött ska det bli! Bussen går klockan två och innan dess ska jag ha hunnit äta lunch med! Helt sjukt vad varmt jag har här hemma, kan knappt ha kläder på mig, solen lyser rakt på och när jag kom hem var det 28 grader inne. Men jag KLAGAR INTE på solen! Har vädrat lite så nu är det behagligt igen ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Här är ingen sol :( Några planer inför helgen?



Kommer lägga upp foton från New York sen och skulle bli väldigt, väldigt glad om du slängde dit en kommentar ♥ ♥ ♥

2010-05-07 @ 13:32:06
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0