Hair Hair Hair

Är i skolan nu, ska plugga lite matte medans Jonas skriver kursprov i Fysik B. Jag var och klippte mig imorse, men kom ut från salongen med längre hår haha. Vi toppade det bara lite och provade att sätta i löshåret till balen. Guud vad det gör mycket, kände inte igen mig själv först, men tror mest att det är jag själv som märker ;D

När vi satte i håret så märkte vi att det var ett spänne som man fäster med som var trasigt! :( Men jag ringde nyss till stället i stockholm som jag köpte det på och redan idag skulle de skicka nya spännen till mig på posten så jag får dem på måndag. Snacka om att jag blev glad. Finns inget bättre än människor som kan service! Åh!



Jag rekomenderar Taj Mahal som ligger nästan längst upp på Drottninggatan i Stockholm för er som är intresserade av att förlänga eller bara förtjocka håret på ett bra sätt. Dem har även en hemsida (tajmahal.se) därifrån man kan beställa, om ni vill kika in där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0