harmony

Godmorgon,
sitter och skriver på psykologin här i stugan. Det är så skönt att vara här, solen skiner och det är skönt väder. Jag och Jonas var ute igår och fotade en massa. Glömde kameran i stugan, så hade bara mobilen, men det blev några fina bilder. Tyvärr är sladden kvar hemma så kan inte få över bilderna vi tog igår på datan :/ De får bli imorgon när vi kommer hem istället. Ska nog ut senare idag och köra lite skoter. Jag har börjat få ta en egen nu, stolt? Javisst! ;)
Konstigt det kommer kännas att komma hem till Stockholm på Onsdag igen, med vår/sommarväder :D och sen när man är här i stugan så är det fortfarande snö???!!! Ja, Sverige är ett långt land!
Nej nu ska jag fortsätta skriva här, känner mig duktig när jag sitter inne för att få det mer klart ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0