Hola

Blev inge klippning idag, ser ut att bli imorgon istället! För en stund sen kom jag iaf hem efter att ha solat en sväng. Känner att jag inte vill smälta ihop med klänningen på studenten, så nu är det bara köra ;) Alla stora inlämningsarbeten är klara nu, känns så skönt! Tyvärr ligger matte C kursprovet och tynger mig, men just därför ska jag slå upp böckerna en en gång idag och lösa några tal!

Väntar på att min gubbe ska komma hem så vi kan äta middag ihop. Det finns inget tråkigare än att äta själv. Laga mat själv och sen äta den själv. Mycket mysigare att vara två då!

Ska hoppa i balklänningen lite senare med, och studentklänningen, kan inte låta bli liksom! OCH så tänkte jag prova skorna till balen och studenten och fota lite, så kan jag lägga upp lite i bloggen maaaybe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0