impossible

Just nu finns det ingen tid över. Den här veckan kommer vara kaos. Hur mycket uppgifter som helst och jag vet inte hur jag ska få ihop allt. Prov varvat med inlämningar, kursprov i matte C imorgon, det är inte nådigt. Det här inlägget gör jag bara för att jag vill hinna andas. Jag får seriöst panik. Inte nog med detta ska jag se till att inte hus och hem förfaller. Man kommer liksom på att, juste så var de ja, tvättkorgen tömmer inte sig själv??!! och mat måste man ju ha i maggen! O R K A R inte!! Ibland är det skönt att bo hemma. Det är nästan svårt att trösta sig med att det är kort tid kvar av skolan nu med, faktiskt! Sorgligt men sant. (Dock känns det väl bättre om en vecka när betygen är satta)
Får lägga in bilder och sånt från helgen och vara lite mer skrivglad när saker känns bättre!
Men de var skönt med en paus på si sådär 5 min. Nu blir det att fortsätta med eeeeeverything!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0