Kom nyss in...

Fick ut min älskling på promenad, men promenaden styrdes in mot stan tillslut och vi hamnade efter lite omvägar (för att njuta av vädret) på Safari, för en fika.

Jonas var jättenöjd och glad när han fick (slippa promenera) gå och fika på stan!



och han högg in på den emorma bullen DIREKT!



Jag däremot var lite osäker om jag gjort rätt val först! Men jo, gott vare! :)



Efter vårt besökt blev det en sväng förbi apoteket, hade inget att ta på läpparna så det var bara in och köpa försvarets hudsalva!



Sen tog vi en himla omväg hem, så jag fick min promenad iallafall, dock kan man ju fråga sig vart solen tog vägen, eftersom det snöade när vi gick hem.




Skumt de där med vädret?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0