Landat i Kiruna

Sol sol sol. Kan knappt tro att man är längst upp i Sverige. Det är så härligt. Flygresan gick bra ("som man brukar säga") förutom att jag och jonas inte hamnade brevid varandra trots att vi bokade ihop. Jag hamnade i mitten, mellan en tant och en Göran Persson-kopia med glasögonen på nästippen och med en fruktansvärd andning. Han var inte heller rädd att ta plats. Tur att man är ganska liten, men till och med jag fick krypa ihop mig. När man blundade kunde man tro att det var en valross eller något åt det hållet iallafall som satt bredvid. Men jag gjorde just det ändå och lyckades somna på något konstigt vänster, och sov tills vi landade sen! Gött!

Klockan tre ska jag gå på matte idag iallafall. Sen blir det hem och skriva om min filosof.

Nu när jag äntligen återförenats med min kamera så ska jag passa på att ta lite kort pådet som jag hittat i Stockholm, men det blir senare, håll utkik! ;) Skorna till studenten är grymma! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0